piektdiena, 2010. gada 28. maijs

Radošā nedēļas nogale Stāmarienā

Manuprāt ļoti jauks un daudzveidīgs pasākums. Cena arī demokrātiska - 30ls iekļaujot ēdināšanu .Šeit atrodama informācija http://www.es-tu.lv/
Biļetes var iegādāties Madonā.

7 komentāri:

  1. Izskatās ,ka šī biedrība jau darbojas tādā pašā virzienā kā to vēlamies mēs. Varētu pasmelties pieredzi šādu pasākumu organizēšanā:)

    AtbildētDzēst
  2. Pag - ees taja mājas lapa redzēju citas cenas - 50, - -ar knakšnošanu un transportu;
    45, - ar nakšņošanu;
    35,-ar gulēšanu pašpaņemtā teltī.
    ??????

    AtbildētDzēst
  3. Es noskaidrošu! Man ir informācijas lapiņa ar drusku citām cenām:
    15ls radošās nedēļas programma
    25ls radošās nedēļas prog.+ ēdināšana
    5ls telts vieta.
    Bet tur ir tāds teksts -"Cenas biļetēm mūsu atbalstītāju Gulbenes, Madonas, Alūksnes ,Balvu novada iedzīvotājiem."
    Nu tāpat nav stipri liela starpība 30 vai 35 (ja guļ savā teltī)
    Nu par tādām ekstrām kā viesnīca un transports ,varētu būt arī padārgi:):):)Toties ,ja pats paņem pārtiku un brauc tikai uz vienu dienu var tikt cauri ar 15ls:)

    AtbildētDzēst
  4. Šķiet kādam vai kādiem vajadzētu tur pabūt. Arīdzan tāpēc lai saprastu kas un kā tas notiek, tās pašas, kā Iveta saka, pieredzes dēļ. Vai kāds jau ir ieplānojis apmeklēt ? Zinu ka Inese vēlas braukt. Es ar, iespējams, varētu vienu dienu izbrīvēt - svētdienu, visticamāk.

    AtbildētDzēst
  5. Es arī domāju tur būt!
    Cenas Madonas raj.iedzīvotājiemtādas kā minēju augstāk. Tātad, pilna programma ar ēdināšanu un gulēšanu līdzpaņemtā teltī - 30ls!

    AtbildētDzēst