otrdiena, 2011. gada 1. februāris

Informācija par semināru

Iekopēju informāciju, kuru saņēmu no Rēzeknes Augstskolas pasniedzējas Aloidas Jurčenko:
Sveicināti!
5.un 6. februārī pl. 10.00 Rēzeknē, Zilupes ielā 36
notiks terapijas grupas seminārs "'Dzimtas koka dziedināšana"'
Interesentus lūdzu pieteikties līdz 3. februārim . Dalības maksa 20LS
Ar cieņu, Aloida.

3 komentāri:

  1. Pieteikties var rakstot viņai Draugos, vai zvanot uz numuru 29147431.

    AtbildētDzēst
  2. Semināra” Dzimtas sakņu dziedināšana”
    tēmas:
    o Ģimenes sistēma, mana vieta ģimenes sistēmā, mana vieta dzīvē. Manas dzimtas saknes- mana spēka avots. Senču mantojuma apzināšana.
    o Simptomi, attiecības ar veselību, par ko stāsta simptomi un slimības.
    o Sievišķība un vīrišķība manī, vai un kā es pieņemu savu sievišķo un vīrišķo daļu. Kā viņas sadzīvo manī, kā veido attiecības ar citiem.
    o Nauda, manas attiecības ar naudu. Kā iemācīties došanas un ņemšanas likumus un kā tos pielietot savā dzīvē.
    o Pāru attiecības. Es un mans partneris, spēka meklējumi pāru attiecībās.
    o Emocijas, dusmas, naids, bailes, greizsirdība, skumjas, kas tās ir un kā man ar to visu sadzīvot.
    o Traumas un traumatiskā pieredze, atbrīvošanās no postraumatiskā sindroma.
    o Darbs, bizness, mana profesionālā loma, manas attiecības ar to, vai atļaujos sevi realizēt darbā, vai daru to ko vēlos.

    AtbildētDzēst
  3. Es pajautāju Aloidai, vai var piedalīties seminārā vienu dienu. Lūk viņas atbilde:
    Semināra laikā apskatāmo tēmu loks var arī paplašināties.
    Var piedalīties 1 dienu, tad tas maksās 10.LS, bet , ja vēlas izvietojumu( risināt konkrētu personīgo problēmjautājumu), tad 20.LS
    Aloida

    AtbildētDzēst