trešdiena, 2011. gada 16. februāris

Dziedot mūžu nodzīvoju

Mūsu sirds aicinājumam atsaucies Jānis Vītols, tāpēc
26.februārī plkst. 17:00 Baltajos vārtos
notiks kopīga dziedāšana, interesantas sarunas par kopīgās apziņas mistērijām un garīga darbošanās! Domubiedri, interesenti, draugi - nāciet!
Jānis nodeva arī aicinājumu katram , nākot uz tikšanos, paņemt līdzi savu dziesmu vācelīti ar sev svarīgo dziesmu, kuru vēlas izdziedāt. :)
Dalības maksa - ziedojums līdz 2 Ls, kurš tiks izmantots telpu īrei un Jāņa ceļa izdevumiem, kā arī vakara tējai.

Mīlestībā - Jolanta

23 komentāri:

  1. Vilnis ieteica, ka ja jūtam vēlmi būt kopā un parunāt pirms atbrauc Jānis - varam sākt šo tikšanos 16:00.
    Norises vieta vēl tiks precizēta.

    AtbildētDzēst
  2. Ak, Vilni, cik Tev skaista rakstu rinda!:)... es vēl joprojām neprotu pārveidot formātu, lai ievietotu šo bildi blogā:(.. bet.. man radās ideja, kā varētu izveidot mūsdienīgu jostiņu no Balto vārtu rakstiņu bildītēm:))

    AtbildētDzēst
  3. tad es varētu jūs visus nēsāt sev līdzi uz pasākumiem:))

    AtbildētDzēst
  4. Kur Tu, Sigita, te redzi Vilni? Tas ir manu datu atspoguļojums latvju rakstos, kuru es ieliku savas bildes vietā savā profilā! :)
    Jolanta

    AtbildētDzēst
  5. .. tā ko redzi augstāk - ir Jolantas veidotie raksti.

    AtbildētDzēst
  6. vilšanās..:(
    man likās, ka mūsu kļūst vairāk:)

    AtbildētDzēst
  7. ...kļūst, kļūst vairāk. Nebēdā.

    AtbildētDzēst
  8. Vēlētos tikties, kur parasti - Biznesa inkubatorā! Lūgums - Sigita,vai Tu vari mums sarunāt telpu un šeit ielikt ziņu par rezultātu?

    AtbildētDzēst
  9. Es par oragnizēšanu neizteikšos, bet par to kā Sigita pavairo mūsu pulciņu ļoti nosmējos.

    AtbildētDzēst
  10. Sigita deva atbildi, ka telpa sarunāta un tikšanās notiks Biznesa inkubatorā! :)

    AtbildētDzēst
  11. Es gribu tikties jau 16 00 un parunāt.Sigita - vai tu vari būt sestdien 16 00? Ja ne, es būšu 17 00.

    AtbildētDzēst
  12. Sveiki, domāju, ka varu 16:00, Arvis nebūs, tāpēc visdrīzāk brālis ar Arvja mašīnu mani atvedīs...droži vien ņemšu Laimrotiņu līdzi.

    AtbildētDzēst
  13. Vēlos atgādināt par Jāņa doto mājasdarbu katram - būt gatavam (gatavai) dziedāt sev savu dziesmu.

    AtbildētDzēst
  14. Labdien!! Rakstu pēc tikšanās ar jums visiem!
    Jūtos lieliski un piepildīti!
    Un atkal vēlos dziedāt kopā, lai sanāktu pagrūst sevi uz priekšu. Man bija interesanti. Un tagad ir ne mazāk aizraujoši vērot, kas mainās. Pateikt īsti nevaru kas, jo runāšana neatbilst notiekošajam. Atbilst, piemēram, šādi vārdi - sauleszaķītis, vizulis, sūna, zeme un šis rīts!

    AtbildētDzēst
  15. ...pūpoliņi, pūpoliņi,
    ai, cik mīksti, maigi viņi!
    gaisa fejas glauž tur sejas
    tie ir viņu spilventiņi!

    ...man šorīt galvā skan!
    :)

    Tikšanās ar Vītolu ģimeni, tiešām, izvērtās interesentākā nekā gaidīju. Viņi paši sev ir "pērles" un tādu pat sajūtu mudina rast sevī pārējiem.
    Kā Jānis sacīja ? - "Radiet sevī mīlestības epicentru?"
    Man šķiet, es jau gaidu nākošo reizi.

    AtbildētDzēst
  16. Es arī gaidu un izplatu ziņas.

    AtbildētDzēst
  17. Velti Jānis prātoja, vai mēs vēl kādu brīdi paliksim tajās sajūtās - es jau naktī dzīvoju pa kaut kādiem nesaprotamiem "viļņiem", no rīta atkal smējos un vēl šobrīd man iekšā trīsuļo tas "Kas es esmu?" un ko man ar To darīt...un tieši kā viņš teica - lai pie kā pieķeros - tā sajūtu: "Tas nav tas un arī tas es neesmu" Zīmējumi nezīmējas, zīds negleznojas - tik nāk tās sajūtas un spēka viļņi, bet nekam, ko daru tas īsti neder... :) Kaut kas notiek un es to vēroju! :)
    Uz tikšanos!

    AtbildētDzēst
  18. Izdomāju uzdevumu saviem pulciņa bērniem:,,Kas es esmu?" Un man ir vēl daži darbi padomā, ko darīsim. Viens - eksperiments ar 2 vienādiem augiem. Vienam augam teiksim labos vārdus. Otram sliktos, bet pēc tam, kad viņš saskums, tad arī labos. Lai būtu reāls piemērs!

    AtbildētDzēst
  19. Atceros - pirts skolā, lai trenētu emocijas, bija uzdevums ar rīsiem.
    Trīs vienādos traukos ieber rīsus un aplej tos ar ūdeni. Novieto tos telpā kur katru dienu esi. Pirmajam traukam no rīta uzsmaidi, otro izliecies ka neievēro to (izrādi vienaldzību), uz trešo mēģini izrādīt dusmas un neapmierinātību. Es, lai nesauktu tos, uzzīmēju uz katra attiecīgā noskaņojuma smaidiņus. Pirmās atšķirības varēja vērot jau pēc nedēļas, bet pēc divām-trim nedēļām jau nešaubīgi varēja pārliecināties par rīsu interesanto reakciju atkarībā no attieksmes pret tiem.
    Kā jūs domājat, kādi rīsi bija traukā kur tie tika ignorēti ?

    AtbildētDzēst
  20. Es zinu - tie, kurus ignorēja - tie sapuva! :) Bet es neuzminēju - es redzēju šo eksperimentu vienā krievu videofilmā. :)

    AtbildētDzēst
  21. Pamēģiniet. Rezultāti ļauj aizdomāties par šo to.

    AtbildētDzēst