otrdiena, 2010. gada 30. marts

Sarmīte Krišmane

Kā vienu no mūs interesējošiem tematiem minēju - notikumus cilvēka dzīvē (dzimšanu, miršanu, kāzas, utt), ar šiem notikumiem saistītos rituālus, kas, kā, kad un kāpēc būtu jādara, un tml.
Bet viņa ir atvērta uz visu. Jāizdomā ko vēl vēlamies un ar kādu tematu iespējams vēl piesaistīt klausītājus.
Un solīja piedāvāt arī tā brīža aktuālākos tematus (Sarmīte vadās pēc tā, ar kādām problēmām un jautājumiem cilvēki griežas pie viņas kā psihoterapeita).
Domāju kas tas varētu būt viens no semināriem kuru ir vērts reklamēt plašāk un "Balto Vārtu" organizētu.

Idejas ?

--
Vilnis

2 komentāri:

  1. Man interesē tas, kam viņa tikai pieskārās -
    Veselība,
    uzturs,
    visu čakru harmonizēšana,
    skaistumkopšana caur dabas līdzekļiem - kā cilvēks var sakārtot šīs lietas neprasot citu cilvēku palīdzību.
    Domāju, ka tās ir arī tēmas, ar kurām varētu piesaistīt man pazīstamos interesentus.
    Mīlestībā - Jolanta

    AtbildētDzēst
  2. Sarmīte brauc pie mums, tas ir lieliski:)))))
    Atbalstu Jolantas pieminētās tēmas, tās aktuālas šeit un tagad. Visiem. Bet gan - viņa pati zina, ko mums labāk piedāvāt:))

    Ja Inese tiešām dosies uz Madonu, es pierakstos.

    Bet par nosaukumu.... nāk prātā, ko Jolanta stāstīja par situāciju restorānā, kur nezina ko pasūtīt.
    Esmu pieņēmusi Baltos Vārtus, runājot ar saviem cilvēkiem šis nosaukums figurē, esmu ierakstījusi debesīs un lūgusi svētību..... Pēkšņi neder? Ja neder, otrreiz uzdošu to pašu jautājumu. KĀPĒC? Kāpēc vajag citu? Ja sapratīšu, kāpēc, tad domāšu par citu. Kaut gan nevaru solīt.

    Sirsnībā
    Marta

    AtbildētDzēst