otrdiena, 2010. gada 30. marts

Par nosaukuma maiņu

Ko daram ? Mainam vai paliekam pie esošā ?

7 komentāri:

  1. Nu es nezinu gan. Tā mēs varam visu laiku mainīt. Tagad vēl man nav domu. Esmu darbā un nevaru par to domāt. Danute.

    AtbildētDzēst
  2. Man patīk tas, kas bija, kāpēc vajag jaunu?
    Marta

    AtbildētDzēst
  3. Nu tagad varu padomāt un saku tā: es atstātu ,,Baltos Vārtus". Kur ir mūsu pašapziņa un pārliecība? Brīvība, plašums , ne - stereotipi. Katrs var izteikt savu viedokli un vienmēr tad mainīsim savējo? Man nerūp, ar ko kam asociējas Baltie Vārti. un arī ,,S" nav ne Ēģiptei, ne Atlantīdai, ne arī daudzos citos ilgdzīvojošos nosaukumos.
    Darbība ir svarīgāka. Biedrība drīzāk asociēsies ar cilvēkiem, kas to pārstāvēs. Danute

    AtbildētDzēst
  4. Esmu tik ļoti pieņēmusi "Baltos Vārtus", ka cita nosaukuma domāšana man ir kā nepatīkams piepiedu uzdevums. Es nezinu ,man vienkārši nenāk citi varianti... Iveta.

    AtbildētDzēst
  5. ...iespējams ka tiešām par daudz koncentrējos uz apkārt notiekošo un iespaidojos no citu viedokļiem.
    Reģistrējamies un strādājam ?

    --
    Vilnis

    AtbildētDzēst
  6. Dod ,Dieviņi, dodamo
    Es saņemšu ņemamo,
    Es saņemšu ņemamo
    Ar abām rociņām...

    Es apzināti rakstu - saņemšu nevis paņemšu....kad es saņemu - tad esmu atvērta - manas plaukstas ir vaļā un pavērstas uz augšu...kad es paņemu, tad mana plauksta ir uz leju - tā ir tvērienā salocīta un es paņemu kaut ko no visa ko man dod...kaut ko, ko tajā brīdī esmu izvēlējusies - un tad strādā mans Ego - viņš izdara izvēli pēc savas saprašanas un atraida kopumu,izvēloties tikai sev patīkamāko vai ērtāko daļu....

    Šīs rindas es uzrakstīju, lai pamatotu savu attieksmi pret šo situāciju.
    Mūsu biedrībai ir dota šī situācija -biedriem ir atšķirīgas izjūtas un domas par biedrības nosaukumu.
    Ja es izlikšos to neredzam vai atraidīšu - tad es nepieņemšu Dieva doto mācību. Es to neapgūšu.
    Ja es strādāšu ar šo situāciju un aicināšu citus piedalīties - tad es virzīšos uz priekšu....

    Mīlestībā - Jolanta
    p.s.
    Šorīt, klusumā ar sevi, man atlidoja nosaukums : Baltie putni

    AtbildētDzēst
  7. 21.03. - varam piecās minūtēs pielikt punktu šim jautājumam par nosaukumu vai nu pirms Reiki apļa vai pēc - visi kas būsim - bet,lai tas būtu izdarāms, lūdzu katru pārdomāt savu nostāju, lai var īsi un kodolīgi pateikt - paliekam "" Baltos vārtos "vai mainam!
    Es un Martra 20.martā braucam uz Rīgu uz Ineses Maļinovskas Saslēguma ar Smalko pasauli nodarbību, bet esmu jau dzirdējusi mazu klačiņu, ka iespējams aprīlī viņa dosies ārpus Rīgas. tātad iespējams arī uz Madonu.
    Ierakstieties, kurš gribētu aprīlī piedalīties viņas nodarbībā - nodarbība no 11:00 līdz 15:00. Maksa 15 vai 20 Ls.
    Vairāk par Inesi var lasīt: http://inesemalinovska.wordpress.com/ - Jolanta.

    AtbildētDzēst