ceturtdiena, 2010. gada 16. decembris

Tikšanās laikā pie uguns

Sveikiņi!

Beidzot, pateicoties Arvja vīrišķajam saprātam, esmu pieņēmusi lēmumu, ka tikšanos pie uguns rīkosim:
22. decembrī plkst. 18.00
Aronas pag., Zalgauskā, "Utķuru" sētā!

Līdzi var ņemt ģimeni, groziņu, tēju termosā (ar domu - sev un vēl diviem draugiem), gaišas domas, gatavību piedzīvot mazliet mežonīgu brišanu pa sniegu un savu grēka pagalīti (vai bluķīti).
(Slinkajiem:) būs pieejamas pagalītes arī uz vietas).

Braukšanai turp un brišanai jārēķina ~40 min, mašīnas visdrīzāk būs jānovieto uz lielā ceļa (viss atkarīgs no laika apstākļiem). Domāju, ka pats rituāls varētu noritēt ne ilgāk kā 2 h (to var ietekmēt arī cilvēku skaits). Atcerieties - nav sliktu laika apstākļu..:) - bet nepiemērots apģērbs:))

Ja ir jautājumi, droši zvani - 29635448 (Sigita).

9 komentāri:

  1. komeentēju, lai jums aiziet e-pasta vēstulīte par šo jauno ziņu - 22. decembrī 18:00 ugunskurs laikā "Utķuros":)

    AtbildētDzēst
  2. Es tajā dienā un tajā laikā esmu lēmusi piedalīties dēla ZS pasākumā. Re kā sanāk.

    AtbildētDzēst
  3. Man arī Sigitiņ "eglīte". Pirmspēdējais gads meitiņai ,gribas aiziet:)

    AtbildētDzēst
  4. Lūdzu padodoet ziņu, kad esat izlēmuši, vai piedalīsieties vai nē pie uguns laikā Utķuros!:)

    AtbildētDzēst
  5. Sūtīju aicinājumu uz uguns rituālu un sapratu, ka jānopozicionē nezinātijeime, kāpēc to vajag?... Lūk, kas man iznāca, varbūt jums arī kādam tas kļūs par atgādinājumu:)

    22. decembrī plkst. 18.00 Aronas pag., Zalgauskā, "Utķuru" sētā!

    KĀPĒC TO VAJAG? - jo no 21. - 23. dec. dabā ir saulstāvji + pilnmēness = spēcīgs laiks, kad viss, ko domājam, runājam, daudzinam, ātri matreializējas. Bluķa dedzināšana ir attīrīšanās, kas nepieciešama, pirms iesēt sevī jaunas, pozitīvas domas, ieceres, apņemšanās. Uguns palīdz attīrīties.

    KO TU IEGŪSI? - iespēju pabūt citā realitātē, ar savējiem un svešiem cilvēkiem; iespēju parunāt ar sevi godīgi, nepastarpināti; jaunu pieredzējumu... un vēl to, kas var notikt tikai ar Tevi personīgi

    AtbildētDzēst
  6. Par jums, Jolanta un Iveta, ma ļoti žēl..:(

    AtbildētDzēst
  7. Sigit, galīgi nekreņķējies par to cik būs vai nebūs cilvēku.
    Un ceru ka arī nekreņķējies.
    Galvenais ka dari, un, tie kas varēs, gribēs un sapratīs – pievienosies.
    Spēks ir katrā pašā.
    Šis notikums ir dziļi katram pašam.
    Nav daudz tādu kas vēlas, kas gatavi, ieskatīties sevī.
    Un mēdz būt arī apstākļu sakritības, kas reizēm liedz darīt to ko vēlamies un ir jādara to ko vajag.
    Viss būs labi !

    AtbildētDzēst
  8. Es tikko biju MVĢ Ziemassvētku pasākumā - un pasākums sākās ar Iļģu dziedājuma atskaņojumu:
    "Teku, teku pa celiņu, līgo, līgo,
    Uztecēju ziedupīti, līgo...."
    Tā ir dziesma, kuru šovakar dzied pie Utķuru ugunskura...
    Tai sekoja: Ej , Laimiņa, Tu pa priekšu... pēc tam - kaladū dziesmas....Es domāju par Saulgriežu ugunskuru un skaļi balsī dziedāju līdzi. Es sapratu, ka tās dziesmas, kuras man jānodzied, atnāk īstajā laikā un sameklē mani pašas, lai kur es ietu! :)

    AtbildētDzēst
  9. Jā tā bija! Arī es dziedāju līdzi. Bija labi.

    AtbildētDzēst