trešdiena, 2010. gada 13. oktobris

Tautasdziesmas un stiprie vārdi

Tautasdziesmas un stiprie vārdi ne tikai dod enerģiju, bet palīdz risināt dažādas sarežģītas dzīves situācijas. Tad šķietami neatrisināmas lietas sāk pašķirties. Te daži pārbaudīti piemēri.


Enerģija, virzīta konkrēta mērķa sasniegšanai:

Dod, Dieviņi, nepagurt,
Labu darbu strādājot;
Labu darbu strādājot,
Citiem darbā palīdzot.


Vārdi veiksmei, darbu meklējot:

Darba māte, Laimes māte,
Abas vienu ceļu iet;
Darba māte darbu dala,
Laimes māte samaksāja.


Augoņa vārdi, lai labāk dzītu:

Balta kaza sāli grūda,
Uz akmeņu tupēdama;
Odžu grožus rociņā.
Dzīsti, dzīšu, repi, repi,
Sarkans kucēns augstā kalnā.


2 komentāri:

  1. Pateicos, Vilni - man noderēs brālim - patreiz Rīgā saņēmis darbā, kur bija tirdzniecības menedžeris vienā būvfirmā ilgus darba gadus, uzteikumu -pēc mēneša būs bez darba.Otrais atbrīvošanu vilnis.

    AtbildētDzēst
  2. Vēl no Sarmītes t.dz. šīs:

    Naudas piesaistes vārdi (jāskaita no rīta):

    Pamazām es dzīvoju,
    Pamazām Dievs palīdz,
    Pamazām es atgriezu
    Lielus, mazus kumeliņus.

    Pamazām es dzīvoju,
    Pamazām Dievs palīdz,
    Pamazām es grozīju
    Lielas naudas kumeliņus.

    Pamazām es dzīvoju,
    Pamazām Dievs palīdz,
    Pamazām iesakūlu
    Pelēkās naudiņās.

    AtbildētDzēst