pirmdiena, 2010. gada 18. oktobris

Sveikiņi!

Iztaujāju Martiņu, kad Naudas meditācijas īstās dienas - 14 Mēness diena būs no 20 okt. plkst 16.50 - 21.okt plkst 17.00...
Varbūt vēlaties meditēt kopā?
Mēs ar Arvi varam gan 20.okt. 16:50, bet 21. okt. Arvis varētu līdz ~14:30.

Mani saista doma, ka tiekoties, ne tikai meditēsim par naudu, bet apmainīsimies savām pozitīvajām enerģijām un es pat gribētu saņemt kādu atbildi uz iekšējiem jautājumiem... tā teikt, caur sarunu ar jums, parunāt ar sevi:)

Ko sakāt?

12 comments:

  1. p.s. pie manis birojā noteikti varam tkties:)

    AtbildētDzēst
  2. Es ļoti gribu, bet trešdien vakarā ir vecāku sapulce 17:30( brīva būšu ap 20:00) un ceturtdien man jābrauc uz Rīgu - otram dēlam Audzēkņu vakarā jāuzstājas.
    Re kā sanāk.

    AtbildētDzēst
  3. Martiņa varētu 21., vienalga cikos ;).

    AtbildētDzēst
  4. Tas notiek birojā? Kur tas ir, ja nu tieku!?

    AtbildētDzēst
  5. Čau, čau, mēģināju visus apzvanīt, Vilnis laikam strādā, jo neatbild. Izskatās, ka būs mums jāmeditē atsevišķi:), jo vienīgi Martiņa izteica, ka rīt pa dienu var. Vilnis vakar vēl nezināja, vai tiks uz 16.50:)

    AtbildētDzēst
  6. Sveikinji! Vilni sazvanīju. Sarunājām tikties 13:00 manā birojā Rūpniecības 20 (pretī Super neto veikalam ēka ar lielo skursteni, ieeja no skursteņa puses tur, kur rakstīts Madonas biznesa inkubators). Mans tel.nr.29635448.
    Līdzi jāņem:
    1)sega vai paklājs, uz kā apgulties,
    2)pēc iespējas lielāka papīra naudas zīme vai vairākas, kas pēc meditācijas ātri (ilgākais 3 dienu laikā) noteikti jāiztērē vai jāizmaina).
    Uz tikšanos!:)

    AtbildētDzēst
  7. Piedošanu, tātad 21. okt., ceturtdien, rīt pl. 13.00:)

    AtbildētDzēst
  8. Nu, tas ir noticis - bijām trijatā - Arvis, es un Vilnis:)

    AtbildētDzēst
  9. es viena pati biju - un pat divas reizes! :)
    20.10.ap 22:00 un 21.10 no rīta 7:00. :)
    Nostiprinājās sajūta, ka nauda IR! :)

    AtbildētDzēst
  10. man nogāja tirpas pie Jolantas rakstītā NAUDA IR!!:).. atceros to domu, ka arī tad, ja tev naudas nav, jādaudzina sajūta,ka naud air, principā taču nauda ir, un tad - kur gadījās, kur ne - arī man nauda ir!!:) skaisti:)

    AtbildētDzēst
  11. Apbrīnojami ,meitenes ,kā jums izdodās!:)Es netieku vaļā no sajūtas ,ka ja arī tā nauda kaut kur ir ,tad man līdz viņai rokas par īsu:D.

    AtbildētDzēst
  12. ... nāc bariņā, kopā vieglāk ! Viss notiek !

    AtbildētDzēst