trešdiena, 2010. gada 6. oktobris

B.Hellingera terapija.

Nodarbiiba Aloidas Jurčenko vadiibā notiks divu dienu garumā 16.un 17.okrobrii
pl.10.00 - 18.00.
Zilupes ielā 36, Rēzeknē. Maksa par abām dienām 20 Ls. Ir iespeja braukt arii uz vienu dienu. Pieteikties liidz 14.10.2010. mobt.26633854.
Ja kāds izdomā - padodiet ziņu arii man, jo iespējams ees arii braukshu un tad varam vienoties par kopiigu transportu.
Miilestiibā - Jolanta
p.s. par Hellingera metodi var uzzināt internetā.

3 komentāri:

  1. Esmu piedalījusies viņas nodarbībās 2 reizes. Vienu reizi pagājušajā rudenī un vienu šajā pavasarī - atklāju dažas lietas, jeb precīzāk dažu lietu būtību, kurām ar citām terapijām netiku klāt. Aloida piedāvā nodarbību vadīt arī Madonā, ja ir interesentu grupa.

    AtbildētDzēst
  2. 17.okt. netikšu noteikti. Bet esmu ieintresēta. Esmu daudz dzirdējusi par šo metodi, bet nekad nav gadījies piedalīties.

    AtbildētDzēst
  3. Iveta - ir iespēja braukt uz 16.10. Arī es nevaru braukt 17.10.

    AtbildētDzēst