trešdiena, 2010. gada 7. aprīlis

Valdis Celms Cēsīs

Šodien man uzzvanīja Tālis un pastāstīja, ka 11.aprīlī, t.i. svētdien, 14:00 pie Cēsu pils izstāžu zālēm Valdis Celms stāstīs par baltu zīmēm.
Tā ka varam apsvērt - varbūt vēlamies saorganizēties un aizbraukt?
Mīlestībā - Jolanta

5 komentāri:

  1. Esmu dzirdējis pozitīvas atsauksmes. Pats nemāku komentēt. Par braukšanu jāpadomā. Sazvanīsimies. Cēsis - patālu. Varbūt ir vērts uzaicināt šo kungu pie mums ?

    AtbildētDzēst
  2. http://www.e-misterija.lv/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1361&mode=thread&order=0&thold=0 - te apraksts par viņa grāmatu

    AtbildētDzēst
  3. Es arī par to padomāju - pirmkārt, ja es kādu lietu, kura ir informācijas nevis prakses formā, gribu apgūt, tad vispirms vajadzētu izlasīt visu pieejamo timeklī un tad tikai doties papildināties.
    Bet tusiņa pēc varētu braukt - vai8 arī aicināt pie mums! Tad tikai es taisos palasīt, kas ir sasniedzams inetā. :)

    AtbildētDzēst
  4. Tālis vakar Dančos pareklamēja šo lekciju un teica, ka ja ir kas vēlas, tad var pievienoties viņa mašīnā. Pieteicās 3 - mani ieskaitot. Ja vēl kāds vēlas, tad jāsazinās ar Tāli! :)
    Mīlestībā- Jolanta

    AtbildētDzēst
  5. Tad jau tagad tas ir noticis. Tev par to jāpastāsta 25.aprīlī pie Sigitas.

    AtbildētDzēst