piektdiena, 2011. gada 1. aprīlis

Ineses Maļinovskas garīgās terapijas nodarbība

17.aprīlī (svētdiena) plkst.10:00
Biznesa inkubatorā, Rūpniecības ielā 20, Madonā.
Ar katru tikšanās reizi kļūst arvien interesantāk! :)

Lūdzu interesēties un pieteikties uz e-pastu: wolly@inbox.lv, vai zvanot : 26576962.
Mīlestībā - Jolanta

6 komentāri:

  1. Aktuāls ir jautājums par telpām: Kur tikties - Biznesa inkubatorā, kur par telpām jāmaksā vai 2.vidusskolā, kur telpu varam izmantot par brīvu (to esmu nopelnījusi, vadot dažas stundas skolēniem)?
    Ineses viedoklis ir šāds: "Man pašai ir abas telpas ērtas. man patika skolas šarms..tāda mistiskuma pieskaņa!
    Un arī Sigitas birojs ir sadzīviski silts, mājīgs un ērts!

    Man visur labi!! Izvēle jūsu ziņā!!"
    Tad nu lūdzu tie, kas nāks - rakstiet komentāros, ko Jūs izvēlētos, lai varu kārtot organizatoriskos jautājumus.
    Varu vēl mēģināt lūgt skolai siltāku telpu nekā aktu zāle. :)

    AtbildētDzēst
  2. Priekšlikumus vēlams sniegt līdz pirmdienai! :)

    AtbildētDzēst
  3. Priekšlikumu vairums bija par to, ka varam tikties Madonas 2.vsk.Lūgums tikai saģērbties silti - vai paņemt līdzi kādu segu-pledu-lakatu, kurā ietīties, ja paliek vēsi! Un paņemat līdzi krūzīti tējai! :)

    AtbildētDzēst
  4. 17.aprīlis ir Pūpolsvētdiena un arī paliek gads, kopš Ineses vada nodarbības Madonā! Jā - patiešām tā tas ir sakritis, ka pirms gada 17.aprīlī - Inese pie mums bija pirmo reizi! Tādēļ ierosinu To nosvinēt, paņemot līdzi kādu pūpolzariņu, pavasara ziediņu vai zaļumu!
    Es sagādāšu kādu dāvanu Inesei un kopējo kliņģeri!
    Un vēl - 17.aprīlī turpat blakus skolai notiks Mākslas dienu izstādes atklāšana, kuru varam apmeklēt pēc Ineses nodarbības! Tur piedalīsies Mūsu Danute!!!!
    Jolanta

    AtbildētDzēst
  5. skaisti, bet es nebūšu, pasveiciniet Inesi arī no manis pateicībā par kopā pieredzēto!:)

    AtbildētDzēst
  6. Mūsu Danute! Tas skan tik patīkami. Jūtos atbalstīta.
    Es arī nebūšu uz Ineses nodarbību. Sveicieni viņai! Jutu pārmaiņas pēc iepriekšējās reizes - izvilkto pogu vietas bija jūtīgas. Domāju, ka taisos slimt, bet tad sapratu, ka tās ir tās pogu vietas!

    AtbildētDzēst