pirmdiena, 2014. gada 3. novembris

Vai vakarēsim? Varbūt šajā nedēļas nogalē?

Sveiki, mīļie!
        Elita pagājušonedēļ ar Māras uzaicinājumu sakustināja manī kaut kādu sajūtu par to, ka varbūt "Baltajiem vārtiem" un ikvienam citam, kam tiecība, jāsatiekas...?:)
        Varbūt padzert tēju, padziedāt, varbūt kādu rokdarbu padarināt (sev vai Ziemassvētku dāvanām). Es, piemēram, gribu uzšūt sev čības no speciāli sapresētas (nepareizos veļasmašīnas grādos izmazgāta džemperīša) vilnas:). Arī bērniem paadīt man visu ko vajag. Kopā jautrāk:)
        Varbūt jātiekas paklusēt, ieraudzīt sevi, varbūt paraudāt, bet varbūt kārtīgi izsmieties:)
        Kad Elitai uzskaitīju "Balto vārtu" pirmo dalībnieku ceļus, kas šobrīd patstāvīgi iemīti, sajutu, ka  garīgi IZAUGUŠI:)...un ka varbūt jāsāk (kāds jau to droši vien arī dara) vest sev līdzi sekotāji (atceros, ka mēs kādus 4 mēnešus sākumā tikāmies katru nedēļu)... jārada iespēja... varbūt kāds gaida satikšanās vietu, laiku, cilvēkus?...
        Varbūt šajā nedēļas nogalē? Varbūt nākamajā, kad garās brīvdienas? Varbūt gan, gan? Varbūt pie mums "Utķuros"? Varbūt kur citur?

Lūdzu nokomentējiet kaut ko, vismaz nododiet impulsu man:) un varbūt vēl kādam tālāk (arī atteikums ir impulss:)!

Droši varat man zvanīt vai rakstīt blogā (es gan pie interneta esmu reti, bet varu uz to saorganizēties šonedēļ regulārāk:)) 29635448 (Sigita).

Ola, lā... gribas patrallināt:).. prieks par to, ko jums rakstu:))

Sauli sirdī, mīļie!
Sigita

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru