trešdiena, 2011. gada 6. jūlijs

Sveikiņi!
Varbūt vēl kādam ir spēku izsīkums un attiecīgi vēlme tikties, parunāties, varbūt paburties:), lai atbrīvotos un uzpildītos? Īsti nezinu, kad, jo darba ir tik daudz, bet 2 tikšanās stundas varētu nopietni ietekmēt spēju paveikt tos darbus, kas stāv rindā.. varbūt šodien vai rīt 18:00?
sigita

7 komentāri:

  1. man ir spēku izsīkums, varbūt vēl kādam - varbūt jātiekās šodien, rīt?

    AtbildētDzēst
  2. O jā Sigitiņ es ar labprāt tiktos!!

    AtbildētDzēst
  3. Es jau labprāt, ja vien paspēju no lielpilsētas atpakaļ.Ceturtdien.

    AtbildētDzēst
  4. SVEIKINJI - BAIBA, LAI DIEVS, LAIMA, MĪĻĀ MĀRA NĀK MUMS PALĪGĀ! DANUTE MAN ZVANĪJA, DOMĀS SAMĪĻOJĀMIES. VILNIS CEĻĀ UN ES KUSTĪBĀ, BET ŠODIEN JŪTOS DRUSKU LABĀK. DROŠI VIEN MĒS VARĒTU TIKTIES NĀKAMNEDĒĻ, PIEMĒRAM, TREŠDIEN 18:00?..

    AtbildētDzēst
  5. Tā-neviens neko nav bildis- kā tad mums ar tikšanos- notiks?

    AtbildētDzēst
  6. SVEIKA, BAIBA! VILNIS UN DANUTE IR RĪGĀ - NETIEK... VĒL DAINAS K-DZE INTERESĒJĀS, KAD NĀKAMAIS PASĀKUMS...PĀRĒJIE KLUSĒ:)- LAIKAM PA PĻAVĀM PABĒGUŠI:)

    AtbildētDzēst