pirmdiena, 2011. gada 23. maijs

Mīlīši, vai parakstījāties??!!

Es vēl ne, bet jāizdara!!! (Madonas kinoteātrī to var izdarīt, darba laiki dažādi - skatieties sarakstā)

Pagājušajā nedēļā ir savākti vēl 5 000 parakstu, līdz ar to kopā nu jau ir 15 343 parakstu, bet vēl vajadzīgi 137 889. Vēl ir tikai trīs nedēļas, lai parakstu skaitam pievienotos arī Tavējais.

Izvēlies tuvāko parakstīšanās vietu http://web.cvk.lv/pub/public/29928.html , paņem līdzi pasi un draugus.

Laiks parādīt, ka mēs beidzot vēlamies to pašu, kas Igaunijā un Lietuvā tika veiksmīgi ieviests jau pirms 20 gadiem.


Mediji pat dzied Kremļa stabuli un pēc tam neparāda no visām pusēm, klusē par parakstu vākšanu.

Un Latvijā nav 49 procentu krievu, bet gan 27 procenti. Viņi mīl mums iestāstīt, to kā nav.

http://www.diena.lv/lat/politics/hot/lat…



Atbalsta:

Zigmārs Liepiņš


Operdziedātājs Nauris Puntulis

5 komentāri:

  1. Pievienoju atgādinājumu par parakstiem, kas mums jāinvestē valsts valodas attīstība!:)

    AtbildētDzēst
  2. Es parakstījos 20.maijā - tātad no manas puses darbiņš padarīts. :0
    Bet patīkami , protams, ka man sūta un sūta atgādinājumus paziņas, draugi un kolēģi - tas nozīmē, ka šī ziņa ir SVARĪGA ne tikai man! :)

    AtbildētDzēst
  3. Jā, man arī bez pirmās ziņas ir 2 atgādinājumi, tātad, cilvēki domā, bet diezgan daudz balsu vēl trūkst, tā kā jāsarosās!:)

    AtbildētDzēst
  4. Labi, ka pa draugiem.lv sāka klejot informācija par šo parakstīšanos, jo es i citādi nezinātu, ka kaut kas tāds vispār ir jāveic.
    Esmu apzinīgi veikusi savu pilsoņa pienākumu un līdzi ņēmusi gan vīru, gan ciemos atbraukušo mammu. Ļoti ceru, ka izdosies savākt vajadzīgo skaitu.

    AtbildētDzēst
  5. Piedodiet, ka atkal atgādinu, bet man iesāpējās sirds, sagribējās raudāt!!
    Aģitējam cilvēkus, lai parakstās!!!
    Noskatījos vēl video, kur runā Igo un bijusī Tirdzniecības, rūpniecības kameras vadītājas (kas man ļoti patīk) un piepildījos ar jaunu devu ticības.
    Nododu arī jums to - tikai līdz 9. jūnijam (ceturtdiena) var parakstīties!!!
    Savāktie paraksti:
    41 770 / kopā vajag 153 232

    p.s. krievi arī vāc parakstus...

    AtbildētDzēst